lördag 6 september 2008

Energi!!!!!

Snälla någon med en extra dos energi över!!!!

Kom hem igår efter jobbet till en sjuk lite kille........ näst intill 40 graders feber hela kvällen, förlåt mig men jag var redan så trött. Så det slutade med att jag också gick och lade mig tidigt.
Strax efter 3 inatt vakande han och var törstig, drck lite och låg sedan och bara vred och vände sig, Pierre jobbar kväll hela helgen så det var bara at bita ihop. Sen vaknade gossebarnet igen vid halv sju......... Jag vet att det borde vara förbjudet och gnälla över små söta älsklingar som är sjuka, men ibland när Pierre jobbar och det bli så här känns det så fruktansvärt ensamt, för han måste ju givetvis få sova annars orkar inte han jobba, kontentan av det hela blir dock att jag bli dödstrött, tappar mitt tålamod och inte alls är utvilad när jag börjar jobba. ja ibland är det tufft att vara små barn förälder... Nu har jag gnällt färdigt för idag!

I helgen är det stämpel & scrapmässa istan men jag kommer tyvärr inte kunna gå så jag får helt enkelt kanske försöka pyssla lite hemma isället. Känner att det börjar klia lite i fingrarna!

Dags att börja göra lite lunch...... tog den lätta vägen! Vad passar bättre en regning dag som denna......VÅFFLOR!

Puss på er!!!! Milla

Inga kommentarer: