måndag 15 september 2008

Örebro visit!

Helgen rasade iväg!!!!!!! Tåg resan upp var riktigt skön satte mig med en skvaller blaska och bara njöt! 3 timmar senare fick jag äntligen träffa det lilla underverket!
Gos i gos vad go han var, helt förälskad vart jag!!!!! Så liten, så mysig och så söt! Jag snosade och gosade mest hela helgen!!!!!!!! Var helt underbar att få tillbringa helgen med Mathilda också, prata lite bröllop och bara umgås....fika, promenera och njuta av höst vädret!
Tyvärr var mina batterier inte med mig på min sida men några foton fick jag allt till!!

det lilla charmtrollet Fabian ligger och ler! i mitt knä!!!

Ja helgen var ur mysig men gick alldeles för fort! Snart var det dags att åka hem igen, kom hem till en hes kille som klockan 5 i morse väckte oss med feber och tung hosta :-( hann ju gå 1 vecka ialla fall..... Så idag är jag hemma och vabbar, just nu försöker jag få honom att sova lite men stackarn bara hostar, så vi får väl se hur det går... Pierre jobbar långpanna hela dagen så han ser vi inte röken av mer idag :-( trist!

Ska försöka hitta på lite innomhus sysselsättingar så tiden rullar i em.

Puss på er så länge!!!
Milla

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gums, tack för en kanonmysig helg!!! Stackars Villiervalle som är sjuk :0(((( Hoppas han kryar på sig snart! Puss och kram