onsdag 31 december 2008

De lovade korten!

Sa har mysigt har vi det!!!!



En lite goding!!!



Har ar Ville pa museumet och gor papper.



Skoj med batar.....



Kuddar pa band!

Roligt kugg hjul.!





Har fanns det en hel station med bollar och banor!

Och nar vi kom hem var det ju bad dags.

Opps....... resten kan ni nog sjalva rakna ut....





2 sma godingar vid granen!!!!




Nu ska jag hoppa in i duschen for att gora mig i ordning, lite nyars firande vantar........ Pilgrimsmussla, mumsigt kott och en massa frukt vantar, hittade bla gula hallon i affaren som vi ska smaska pa.

Allt for nu men mer kommer, jag hoppas ni raknar ner nu ordentligt och har eller ar pa vag att fylla glasen med pangchang!!!! For om 8 min ar det nytt ar hemma, sjalv forlanger jag aret med 7 timmar till!!!!

Pang pang happy new year!!!!!!

Milla

Inga kommentarer: