tisdag 23 december 2008

Sov morgon vs morgon pigg..........

Ja det var ju det....... Sov till kl 11.00 idag svensk tid men da ar ju klocan typ 04.00 har........ jag holl mig uppe 24 timmar sen var jag trott, iinte dodstrott men det borjade pirra i benen, och jag somnade som en stock i varldens underbaraste sang! (battre an hotell sang!) sov gott i 7.5 timmar se3dan pigg.... och eftersom klockan var typ 11.00 (sv tid)sa kan ni som traffar mig pa fm tanka er att jag var hungrig!!!! Sa nu sitter jag har 05.00 pa morgonen har atit yoghurt och banan och alla andra andra sover, tom Ville, den lille skrutten var nog utslagen! Han sover nere hos mormor inatt, sa jag ska val inte saga for mycket de har kanske varit upp nagra timmar inatt, vad vet jag!

ialla fall nar jag traskade ner for att mumsa lite hade det kommit annu mera sno!!! Ah det ar sa fint!!! Vitt vitt vitt!!! Jul!!
Ska blogga korten fran var pulka aventyr i dag tankte jag vid nagot tillfalle!
Ah nu horde jag Alice.....sallskap?? hm var nog falskt alarm...typiskt.
Hon ar saaaaaaa sot, ah ni ska fa se! Och vilken fart hon har! Hon ar sa rolig va!!! Hon vill att man ska kanlla runt med henne i handen hela tiden! Och hon ar snabb!! ah fisen vad jag har langtat!

Nu kom systra upp for att kika till henne...hm jag kanske kan fa lite sallskap ialla fall.... hmm fast hon vill nog att hon ska somna om.... ja ja jag far helt enkelt ga ner och dricka lite kaffe eller the och satta mig och mysa framfor en brasa och titta pa snon!

Puss pa er! Milla

Inga kommentarer: