måndag 14 juli 2008

Resume....

>

Tiden gar sa fort sa jag hinner inte en s blogga...... Vi har det underbart! Blir sa val omhandertagna!!!!

I onsdags var vi pa Hell's kitchen och at frukost! Vilken frukost!!! Vi mumsade till fullo!!! Ville ocksa!


sen tog vi oss en tur i Downtown, lite shopping!!!...!!!????......!!!!
Efter nagra timmar tog vi en tur till ett annnat shopping centra och spenderade ytterligare nagra timmar........

nar vi val kom hem, slangde jag och systrami i oss lite och ata och sen bar det av for massage och pedikyr, sa skont! Ah vad vi njot! Systrami borjade med massagen och jag fick pedikyr, och tur var val det eftersom det var hon som korde, jag var helt yr i huvudet nar jag val kom ut i ljuset efter massagen, holl tom pa att ga in i fel bil!!!! Ja fina fotter fick vi och mjuka, och en totalt avslappnande massage, kunde inte avslutat dagen battre!!!!


Pa torsdagen akte vi alla hem till en av systramis vanner utom Pierre, han hade lite egen tid med bra filmer och projektorn :-) Ville alskade att traffa och fa leka med lite andra barn, vi var ute en stund till och borja med sen kom ett ovader in, blixtrar och dunder! Sen helt plotsligt efter en stund var det borta och det blev fint och varmt igen, ask vaderna ar valdigt markliga har....

Pa vag ham stannade vi till pa Toy's R Us....REA............... Vill inte skriva mer....... Tror ni fattar, och har har toy's r us barn klader!!!!!!

Kvallen tillbringade jag och Pierre tillsammans pa en restaurang inne i downtown, Cosmos, fantastiskt! Ah det var sa harligt att vara barnfria, valdigt roligt att det ocksa att ga ut och ata i usa nu nar dollarn ar sa lag!!!
Vi fick champagne avsmaknings meny och vin meny for 1800 och da ar tom dricksen inraknad, galet prisvart!!!!
Sen gick vidare till en ute servering, satt och lyssnade pa live jazz och borjade prata med en man och madde helt enkelt underbart!
Den natten sov jag dock inte sa bra, ett ovader drog in under natten och jag vaknade av ett skadespel, det blixtrade sa mycket att jag trodde jag var pa ett discotek!! Helt otroligt, i en hel timma holl det pa, har aldrig sett nagot liknade!!


Sen var det helt plotsigt fredag och vi "drabbades" av arets varmaste dag! 35 grader i skuggan och en otroligt hog luft fuktighet! Det gick inte ens att vara ute med barnen, sa vad gjorde vi da???????????
Japp, shoppade.
Vi har hittat massor av innomhus aktiviteter men vi vill spara dem till vintern for da ar det inte lika latt att gora andra saker, men okej vi alskar att shoppa jag erkanner!!!
Pa kvallskvisten drog ett askvader in over oss, fy vad det blste nar de kom, men sen efter nagon timmar sa var det lugnt igen.... Ja det ar verkligen lite halv skumt vader ibland, det kommer och gar kan man saga!

Efter middagen, drack vi lite vin och sen slappade tjejerna till Fool's Gold, det var faktiskt inte BARA jag som ville se den!!!! Men jisses vad snygg han ar!!!

Lordagen var Alice dag, dop dag!!
En valdigt trevlig kyrka och cermoni var det, och hon var ju sa sot att det inte var klokt! Och givetvis var jag varldens stoltaste gudmor eller sponsor som det kallas har!




Idag har vi bara tagit det lugnt, spelat crocket, som Jag vann!!!, badat i poolen, malat pa garage uppfaten med kritor, fikat, atit glass och bara myst!



Dagarna gar allt fortare och snart borjar det bli dags for hemgang, vill verkligen inte denna gangen heller!!!!
imorgon ska vi aka och bada igen och bara njuta av den sista tiden har!!!!
Men nu ar det dags for en film med Ashton Kutcher tror jag.....

Puss pa er!!!! Milla

Inga kommentarer: