onsdag 9 juli 2008

Stranden!

I sondags var det varmt!!!! 35 grader i skuggan!!!!!!!
Vi lag pa stranden hela dagen, och badade och solade och badade och solade och badade.............
Ville plaskade for fullt och blev en riktig badpojke!!!!!
Tyvarr blev inga kort direkt jatte bra sa det blir mest mys pa stranden kort!



I mandags tog Pierre sig en lang sovmorgon och vi andra akte till Ridgedale mall (dar for ovrigt filmen Juno bla spelades in....)och shoppade litegrann........ Valdigt trevligt kopcentra, Pierre som inte var med oss, shoppade mest????!!!!...... Ville hittade en lekplats, dar tillbringade han och moster mestadels av tiden,det fanns ocksa sma "en mans karuseller" som han flirtade med moster och fick aka.....
Alice var dock den som var mest entusiastisk av oss alla for att shoppa!!!!



Idag har vi varit vid pool omradet igen och lekt, blaste dock mer idag sa det var lite kallare, bara 27 grader........
Men hindrar det varat nordiska ursprung, o nej :-)

blup blup blup........


Etfer 4 timmar vid poolen akte tillbaka till systrami och sen akte hon och jag till Blaine och besokte en stooor scrapbook butik med massa stamplar och papper.... ja jag shoppade, tog ju anda narmare en halvtimma att aka dit sa jag kunde ju inte aka hem tom hant!!!!!!!
Sen pa kvallen har vi grillat, varldens godaste kott!!! Slar det mesta "notkott" som jag har atit. Systrami borde blivit kock i stallet!!

Nu sover barnen, vi dricker vin och livet ar toppen! Imorgon ska vi till Hell's kitchen!!!!! Det ni!!

Puss pa er!!! //// Milla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh sicka härliga kort o härlig pol. Har vart utan intenet i veckan eftersom vi vart på torpet (har ju ej el där...) men ska läsa lite i dinblogg nu.. Vad bruna o fina ni är!!!
KRAM

Anonym sa...

Har inte haft internet på en vecka och sist jag var inne så kunde jag inte få dit nån kommentar. Nu är vi hemma igen efter en härlig semester så nu var jag ju tvungen att kika in direkt.

Ni verkar ha det SÅ himla härligt så det inte är klokt!! Det är ni värda! Här hemma händer det lite grejjer med men det får vi ta när ni kommer hem ;0) Ingen bebis än men v.39 nu så den kan titta ut när den vill nu, det är skitspännande och jag mår superbra!! :0)) Detkommer sms när det är fixat och färdigt!

Hälsa Ulle att Alice typ är det sötaste jag har sett!!!!

Njut nu och ta hand om er!! Puss