tisdag 1 juli 2008

Sondag och mandag!

Vi startade sondagen med en klassiker! Brunch pa Sunsets! Oh sa trevligt! Vi satt och njot i morgonsolen pa uteserveringen och tittade pa vattnet!
Ville fastnade for deras vafflor!


Vi satt lange och drack kaffe och vid ett par tillfallen kom de laaaaaaaanga tagen, Ville var helt fascinerad!!!! Vid ett tillfalle raknade vi vagnarna, 130 st!!!!!!


Sen tog vi oss en strand promenad! Hamnade vi en strand och en lekplats och tillbringade lite tid dar.



Nar vi kom hem hade vi lite bus och lek pa grasmattan innan det var dags for maten!



Sen somnade jag in sa hart nar jag skulle lagga Ville sa det lat mig fortsatta sova.....sa jag sov anda till klockan atta imorse, da vackte Ville mig!

Da var det uppstigning och sa bar det av till Minnesota Zoo. En hel dag blev det med massor av nya upptackter!
Vi borjade besoket med en delfin show, Ville tyckte det var roligt, och annu roligare var det nog att alla klappade handerna hela tiden :-) nej da, han skrattade och hade kul. Det anda som var lite jobbig var att sitta stilla, eftersom vi fick sitta och vanta ganska lang tid innan, men men han lar sig.


Sen gick vi till farmer zoo, dar var det lite mer for de mindre barnen, vi fick mata getter, en av dem var sa glupsk att han hoppade hogt pa mig, sa jag fick blamarken och ett rivsar pa benet, men de sma var charmiga och sota!



Efter getterna gick vi vidare till kycklingarna, dar inne var det roligt tyckte Ville, fanns massor att hitta pa, se sjalva!




Vi hade en lang men valdigt bra dag pa Zoo, Ville hoppade over att sova middag sa vi alla satt och sjong som galningar i bilen hem for att han skulle halla sig vaken, och vi hade valdigt roligt!

Nu ska jag umgas litegrann, sen ar det sovdags, men imorgon ska vi nog till en "pool" och bada imorgon, lite barnvanligare och med lite vatten rutchbanor,mm mm. Sa det blir alldeles sakert trevligt!!!

Kram Kram Milla

2 kommentarer:

Anonym sa...

It could give you more facts.

Anonym sa...

Considering the fact that it could be more accurate in giving informations.