lördag 30 januari 2010

Till fots!

Ja idag kom det som vi så länge sagt
- nu är det inte lång kvar.... och idag tog hon och lyfte på fötterna ordentligt och gick några steg. Aningens stapplande men ändock!! 4-5 steg blev det ialla fall i ett par omgångar. Vi försökte filma men det var lättare sagt än gjort då det var någon annan, modellen större som påkallade uppmärksamhet ;-) (deja vu???) hihihi
Ja lillan blir stor, hon var för söt lilla Mollisen när hon började, bra balans har hon, det är inget snack om den saken, nu är det bara simultanförmågan som ska förbättras, hahaha. Jag är givetvis jätte glad och stolt över hennes framsteg, men en del av mig vill inte att utvecklingen ska gå så fort. Hon är ju min lilla baby, min sista (om Pierre får bestämma) jag vill ju få mysa så lääääääääännge nu!!! Men men nu är hon en liten snabb tjej så då är det väl bara att glädjas och åt att få springa efter ;-)

Förmiddagen var ingen rolig förmiddag idag, fullt med energibovar (som min vän Caroline säger) människor i min omgivning som tar energi, blir så trött på mig själv att jag bryr mig, jag hade nog mått bättre av att strunta i dem istället.... kanske borde börja med det...... hmmmm


Kvällen tillbringade jag och Pierre i soffan och den sista Johan Falk filmen, så nu har jag ont ihjärtat. Men jag måste säga (igen tror jag) att de väldigt bra, vi har gillat dem skarpt här hemma!! Så se dem!! 2:an och 5:an var de vi gillade minst, men de andra var jätte bra!

Nu ska jag gå och sova så jag är någorlunda pigg imorgon för man vet aldrig vad dessa små fisnissar hittar på!

Puss och kram Milla

2 kommentarer:

Caroline sa...

Åhh hon är för duktig Molly-Mus-Bus! P får allt tänka över det där en andra eller tredje(!) gång! ;-)
Ledsen att du har energitjuvar omkring dig. :-( Du vet att man inte kan ändra på andra- bara på sig själv! Så det är hur du förhåller dig till det som är avgörande för hur du mår! Ring om du vill prata!! KRAM!!!

Caroline sa...

Du har fått en award, kom in och kika!
KRAM!!!