fredag 22 januari 2010

Vattenpalatset!


Ja idag bar det av till Vattenpalatset.
Innan vi kom iväg var det lite utan en kamp, mycket konfliker hit och dit, jag och Pierre var på väg att ledsna på alltihop, varför dessa onödiga konflikter när vi ska ha skoj hela familjen?
Väl ombytta och klara inne på Vattenpalatset, kom ett svar. Molly hade fått lite feber, de vaccinerades ju igår så det var sviter efter den.Hon badade bara en liten stund. Ville däremot badade på, plaskade länge med Pierre och åkte vattenrutch bana med oss båda två, så kul det var. Har nog inte åkt sedan jag var liten!
På väg hem blev Ville alldeles trött, vi anade oro men tänkte att det var nog mest av 3 timmars bad!

Hemma har vi lekt och myst mest. Febern kom dock även på honom nu på kvällskvisten så nu sitter han och Pierre och tittar på handbollen (som ser ut att gå en svart väg till mötes) och jag sta stoppa lillfisen i säng.

Sen blir det fredags mys och en film tror jag!



Puss och kram Milla

2 kommentarer:

Caroline sa...

Jag vill se på kort, så langa fram dem!! :-D Vad roligt o bada, det vill jag med! Stellas näsa fortsätter o rinna men hennes två framtänder är nu nästan igenom så undra om det inte är dem med? Var det svininfluensans andra spruta ni tog?

PÖSS

Milla sa...

Japp det var den andra "svinisen"
Och de sover så gott så jag hoppas att det inte blir så mycket mer feber av det!

PUSSKALAS