onsdag 4 juni 2008

2 Veckor!!

Idag är det bara 2 veckor kvar tills vi åker!!!
Nice!

Dagen har bestått av mycket jobb!! Sen på eftermiddagen, har jag beställt dop present till Alice, åh det kommer bli så bra tror jag!!! Skriver inte vad, ifall systra mi är inne och läser!!! Det får vänta.. hoppas jag bara får den med mig..

Ikväll har jag städat bland mina scrapbook grejer, måste ju ha koll på vad som ska inhandlas..... :-)

Sen var det säsongs avslutning på grey´s, åh ska jag behöva vänta till hösten för att få se igen..... jaja längtar redan...

Igår printade vi ut biljetterna till resan, fy sjutton vad det pirrade i magen, förbaskade flygresa..... ojojoj... Anna, dags för snickerskaka igen :-)

På fredag åker vi till en stuga på hafstens camping, jag Ville och Pierre, vi ska sola bada mysa grilla och åka trampebåt :-), ska verkligen jätte roligt!
Och på lördag åker vi vidare till Skintebo, på bad och grill mys, så helgen lär väl försvinna i ett nafs när vi har så mycket roliga saker framför oss!

Nä nu är det läggdags!
Dagen bästa: Alice present! Så nöjd!
Dagens näst bästa: Mörkläggnimngsgardinerna, nu ska jag somna gott.


Sov gott // Milla

Inga kommentarer: