fredag 27 juni 2008

Idag har vi tagit det lungt!

Nu har jag precis kommit in fran trappen, klockan ar 22,00 och det ar 22 grader ute, dar satt jag och drack ett glas vin och sma pratade med min sambo om morgondagen! Sa mysigt! Hade jag haft en trapp som denna sa hade jag suttit dar jamt!

Vi startade dagen med att sova ut allihopa, efter frukosten gick vi alla till lekplatsen, det sag ut som att det skulle bli lite molnigare idag sa vi valde att ta det lite lugnare, men ack sa fel vi hade, pa lekplatsen flydde alla molnen och det blev tok fint vader, riktigt trevligt. Sedan gick vi hem och at lunch och Villisen fick sig en tupplur, jag borjade rensa i rabatten, och holl pa och greja i flera timmar, otroligt avslappanande! Och fint blev det ocksa!

Sen grillade vi hamburgare och korv, och till efteratt marshmallows och s'mores! Mummma.

Nu i kvall har jag och Pierre varit och handlat till varan "spanska afton" som vi ska ha i morgon, Massor med godsaker!!!

Puss pa er sa lange!!!!

Milla

Inga kommentarer: