måndag 9 juni 2008

Sug i magen!

Åh vad jag längtar nu!!!
Nästa vecka åker vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan nästan inte förstå!!!!! Känns helt otroligt!!!!! Och LÄSKIGT!!!!! Ojojojojoj

Idag åker Pappsen och Maria hem, har nog precis lyft kanske?? Så nu är det snart våran tur!!.... Hmmmm

Villisen var så mysig i morse när jag skulle åka till jobbet, han låg inne i våran säng och läste med Pierre, så när jag pussade hejdå, sa han
- Mamma ledig?
- Nej mamma ska åka till jobbet,
- Nej mamma gosa!
Så försökte han lägga mitt huvud på kudden brevid honom, han ville att jag skulle stanna hemma och gosa istället, hur jobbigt är det inte att gå då, världsöt!
Sen hade jag världens mot vind till jobbet så jag kunde knappt prata när jag kom fram...... skulle nog stannat och gosat istället :-)

Ikväll har jag scrappat ett kort till lilla Alice som hon ska få tillsammans med presenterna vi har köpt! Så roligt att få shoppa till tjej :-)!!!!!!! Ska nog ta en sista runda till innan vi åker!

Imorgon åker Ville till Farmor & Farfar, dom ville ju såklart mysa lite innan vi åker iväg med honom, så vi är barnfria!!! Pierre ska kolla på fotboll, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.... skriva en rese lista kanske :-)

Puss på er och godnatt!!!! /Milla

Inga kommentarer: