onsdag 25 juni 2008

En varm dag!

Idag har det varit varmt!
Vi har tagit det kanska lugnt och akte aldrig till stranden for det sag ut som det kunde bli aska, men med facit i hand klarade vi oss.
Formiddagen spenderade vi pa lekplatsen tillsamman med Ulles van, Emmie och hennes barn Noah och Julia, det var tre sma charmtroll som sprang runt och lekte!
Det marktes pa Ville att han tyckte att det var valdigt roligt att leka med andra barn, inte bara lilla Alice :-)
Mysig var det med boll filt och picknick!

Sedan akte vi hem for Villes tupplur, och jag, Pierre och systrami akte en svang till Target, for lite shopping, kallingar till killarna, shorts till Pierre och sen kopte vi en sap bubble "maskin" som vi testade nar vi kom hem, den blev uppskattad vill jag lova!


Sen var det dags for arets plantering, sist jag var har planterade vi hallon, i ar kopte jag underbart fina rosor! Som tur var fick jag mycket hjalp!

Pierre klippte gras mattan och Mamsen lagade kyckling, Ulle vattnade och var "beverage" ansvarig! Sa vi var valdigt aktiva idag pa eftermiddagen!

Sen kom Ryan hem fran jobbet och vi mumsade middag allihopa och darefter korde min snalla syster mig till Archiver's, ah vad det var roligt!!!! Jag rekade runt lite och gjorde lite sma shopping, sparar mig till tills efter den STORA butiken...hehehe

Sen kom vi hem till en glad men trott liten Ville som bara var stort skon nar han skulle ga och lagga sig, pratade pa om de mest knasiga saker, men han var sa rolig!

Nu ar klockan langt over min laggdags sa nu ska jag knata mig i sang, imorgon ska vi ev aka till Lindstrom!!! Sant, finns faktiskt en stad som heter sa har!!!!! Eller sa blir det en svang till stranden, vi far se!

Puss och natti pa er!!!! ///// Milla

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej kompis!!
Åhhhhhhhhhhhhh så mysigt ni har det, vilka härliga kort du lagt upp! Det är SÅ roligt att läsa om allt...:-) Och vilken shopping, inte alls avundsjuk! ;-)
Jag glädjs sååå mkt åt er fantastiska resa...Verkligen underbart för er!
vilken mysig trädgård din syster har!
STOR KRAM från Caroline, Tias o Leia