söndag 1 juni 2008

Nu är det sommar!!!!

Oj oj oj vad tiden går fort!!!!!

Nu är det verkligen sommar!!!! 1 juni!!!! och 17 dagar kvar till min älskade syster!!!!!!!! Och Alice, och Ryan och huset, och och morgonkaffet på trappan vid ingången, och grillen, och gräsmattan, och shopping, och scrapbooking!!!!! Längtar!!!!

Vi tjuvstartade med lite sol och bad idag i Skintebo, med Leia och co! Hur mysigt som helst, jag och Caroline badade till och med, pojkarna var badkrukor!!!
Varmt ivattnet och ett helt fantastiskt väder!!!! Pierre var inte alls sugen på att jobba!!!!!








KOMPISARNA!!!



ÅH SÅ HÄRLIGT MED SOL!!!!!

Ja tiden rullar på som bara den, lilla Alice börjar bli "stor", har sagt länge att jag ska blogga henne men tiden har inte riktigt funnit till, men nu slänger jag in en bild av min underbara syster dotter!!! Som jag också ska bli gudmor till!!!! (Så glad och stolt över dettta!!!)

Puss på er alla och ha en riktigt skön och solig söndag!!!



Här är jag, liten och söt!

Inga kommentarer: